2013. január 24.

~ Awards! :)

Hello Everybody!(:
Valamilyen csoda folytán sikerült egyszerre két díjat is bezsebelnem, ráadásul ezek a blog első díjai, és még csak az ötödik fejezetnél tartok. Incredible! A díjakat nagyon, de nagyon köszönöm!! Köszönöm az eddigi feliratkozókat, a hozzászólásokat és minden visszajelzést! Igyekszem a következő részt is hozni, de a héten eléggé össze jöttek a dolgok.. ha minden igaz vasárnapra már fent lesz a 6. fejezet, amiben kiderül kik is a titokzatos alakok, akiket Helena (akinek jobban tetszik Hope) látott. Annyit elárulok, hogy sok jót ne várjatok tőlük. Remélem izgultok már!;)


Első díj :


Nagyon köszönöm a díjat barátnőmnek Wh ite-nak, aki mindig biztat és ösztönöz az írásra (is)! :) 

SZABÁLYOK:

1. HA MEGKAPTAD A DÍJAT, KÉSZÍTS RÓLA EGY BEJEGYZÉST ÉS TEDD KI A FENT LÁTHATÓ KÉPET!

2. ŐSZINTÉN KELL VÁLASZOLNOD A KÉRDÉSEKRE!

3. ÖSSZESEN 5 SZEMÉLYNEK KELL TOVÁBB ADNOD.

4. EZT EGYTŐL-EGYIG ÁT KELL MÁSOLNOD A LAPODRA, KIVÉVE A VÁLASZOKAT!

5. A DÍJAT VISSZAFELÉ NEM LEHET ADNI! (ANNAK NEM ADHATOD AKITŐL KAPTAD, VISZONT TÖBBSZÖR IS KAPHATSZ ILYEN DÍJAT!)

1. MI A KERESZTNEVED, HOGYAN BECÉZNEK? 
Alexa a keresztnevem és Lexának vagy Lexinek becéznek. 


2. MELYIK DALON TUDSZ IGAZÁN SÍRNI? 

Egyértelműen One Direction-Moments! 

3. FÉLSZ A SÖTÉTBEN? 

Egy horror film után igen, de egyébként, szerencsére már kinőttem belőle.(:

4. SZERELMES VAGY VALAKIBE? 

Nem.

5. MI VOLT AZ EDDIGI LEGCIKIBB DOLOG, AMI ÉLETEDBEN TÖRTÉNT VELED?

Nagyjából 8 évesen meg akartam ijeszteni a szüleimet az utcán, és a kanyarban tök jól el tudtam bújni. Kikukkantottam és láttam, hogy anyuék már a közelben jártak, aztán már hallottam is a léptüket, én pedig előugrottam és megijesztettem valakit, aki nem a szüleim voltak.. Egy nő tolta épp a babakocsit, aki -  mellesleg fogalmam sincs hogy került oda - úgy megijedt, hogy rögtön a szívéhez kapott. Nagyon gáz volt.. :D Én meg vörös fejjel motyogtam egy bocsánatot, aztán előkerültek anyuék is, és tök jót nevettek rajtam. A mai napig emlékszem szegény néni arcára. :D (ez a sztori jutott most eszembe..)

6. GONDOLATBAN ÖLTÉL MÁR MEG VALAKIT?

Előfordulhat.

7. SZERINTED PÉNTEK 13.-A SZERENCSÉT, VAGY SZERENCSÉTLENSÉGET JELENT?  
Egyikse.(:

8. VAN OLYAN DOLOG, AMIT MÉG A SZÜLEIDNEK SEM ÁRULTÁL EL?

Van.

9. HALLGATSZ OLYAN ZENÉT, AMIT MÁSOK ELŐTT CIKINEK ÉRZEL?

Nem. Mindenkinek az ciki, ami ő maga annak tart. Én nem tartom cikinek azt, amit hallgatok.(:

10. KISKORODBAN SÍRTÁL, HA SZURIT KAPTÁL? 

Nagyon!! Le kellett fogni, annyira üvöltöttem.

11. MIT TENNÉL, HA HIRTELEN HÍRES LENNÉL? 

Hmm.. nagyon jó kérdés! Elutaznék mindenhová, ahová csak tudnék! Jótékonykodnék, pénzt adományoznék, ismerkednék más hírességekkel. 

12. SZOKTÁL ÁLMODOZNI? 

Alapjába véve elég reális a gondolkodásom, és két lábbal állok a földön. Mindezek ellenére én is álmodozom. Ki nem?! :)

13. JÁRNÁL CHACE CRAWFORDDAL? 

Bocsi a rajongóktól, de fogalmam sincs ki ő..

15. ADNI VAGY KAPNI JOBB? 

A világ egyik legjobb dolga látni, hogy amit adtál valakinek az tetszik is neki!(: Szóval adni.

16. TITKOM: 

Titok marad! 

17. BAKANCSLISTA: 

-Leérettségizni
-Utazgatni, első és legfontosabb uticél London
-Találkozni a 1D-s fiúkkal, és eljutni egy koncertjükre
-Perfect szinten megtanulni angolul
-Boldogan leélni az életet valakivel, aki szeret.


A díjat csak egy blognak tudnám elküldeni, egy nagy kedvencnek: http://bri-lastmoments.blogspot.hu/

Második díj :


Nagyon szépen köszönöm a díjat Kyra-nak!

Szabályok:
1. Irj magadról 11 dolgot!

2. Válaszolj 11 kérdésre!

3. Irj 11 kérdést!

4. Küldd tovább 11 embernek!



11 dolog magamról:

1.Utolsó évemet élem a középsuliban, és bevallom nagyon félek az érettségitől!
2.Szeretnék megtanulni zongorázni, és szeretnék világot látni!
3.Imádok minden vámpíros, farkasos történetet. Nagy fanfiction fan vagyok!
4.Hobbim a sütés, olvasás, rajzolás, blog írás.
5.Makacs vagyok és elég határozatlan, sőt elég döntésképtelen is.. ez a három együtt borzalmas.. higgyétek el.
6.A barátaim a mindeneim!
7.Imádok aludni.
8.Sajnos elég pesszimista vagyok és nagy szükségem van az inspirációra.
9.Először csöndesnek tűnök, de ha valaki jobban megismer azt fogja kívánni bár csöndbe maradnék. :D
10.Ez a második blogom, ezen kívül van még egy közös barátnőmmel.
11.Jó dolognak tartom, hogy a díjaknál kérdésekre kell válaszolni, mivel így jobban megismerhető az író. (:


11 kérdés: 



1. Mi a kedvenc színed? 
lila, kék

2. Mi inspirál téged az íráshoz/szerkesztéshez?
Egyértelműen az olvasók és az egyik barátnőm!:)

3. Amikor meglátsz egy utálkozó postot az 1D-ről mi a reakciód?
Forgatom a szemem és nem értem, hogy ezt most miért kell?! Buzizzák őket.. miért? Azért, mert van barátnőjük?! Pf...


4. Ha negatív kritikát kapsz mi a reakciód rá?
Eddig szerencsére nem kaptam, de természetesen tanulnék belőlük, és próbálnék jobb lenni!

5. Mit tennél, ha egy új iskolába kéne menned, ahol mindenki utálja az 1D-t, csak te nem?
Biztos találnánk más közös témát, de egyértelműen kinyilvánítanám, hogy, aki fikázza őket a közelembe, azt kinyírom! :D


6. Ha hirtelen Londonba kéne költözz, mi lenne az első dolgod a városban?
Felkutatni az egész várost! Piros telefonfülkét keresni, miközben elmegyek a Big-benhez, piros buszra szállnék, ami elvisz a London-eye-hez és hasonlók. És shopping ezerrel!

7. Szoktál álmodozni?
Mindenki szokott.

8. Szerinted melyik szám a leggyönyörűbb?
Elképesztő  mennyiségű számot feltudnék most sorolni! Most kapásból 3 jutott eszembe: Ron Pope-Drop in the ocean, Bruno Mars-Talking to the moon, One direction-Little things.


9. Ha egyszer találkozhatnál bárkivel a világon ki lenne az?
Ilyen emberből is rengeteget tudnék felsorolni, de talán az első helyen Candice Accola és a 1D áll!

10. Ki a kedvenc írónőd?

Stephenie Meyer(!), Cassandra Claire, stb..(:

11. Melyik évszakban a kedvenced?

Mindegyiket imádom, mivel mindnek meg van a maga szépsége. De ha már választani kell akkor nyár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
"Ha azt akarod, hogy emlékezzenek rád halálod után, írj valamit, amit érdemes olvasni, vagy tégy valamit, amiről érdemes írni."