2013. június 28.

~ News.!

Sziasztok Drágák! (:
Tudom, nagyon régen jelentkeztem.. régebben, mint szerettem volna. Úgy volt, hogy ma lesz új rész, de nem volt rá időm, mivel a dolgok nem teljesen úgy alakultak ahogy terveztem.. :/ És még egy rossz hírt kell közölnöm.. valószínűleg még két hétig nem tudok új résszel szolgálni, mivel Balatonon leszek. Ne haragudjatok rám, és sajnálom! :// A jó hír viszont (legalábbis nekem), hogy leérettségiztem!! (: Hivatalosan is érett, felnőtt lettem és vár a nagybetűs élet, amire azt hiszem még nem készültem fel.. Na, de ez van. Ne akarjatok túl korán felnőni! (:

Van még egy dolog, amiről igazából én sem tudok túl sokat, csak annyit, hogy elfognak tűnni a feliratkozók. Így, kérlek titeket olvassátok el ezt: http://noriciisblogdesign.blogspot.hu/2013/06/nagyon-fontos-minden-egyes-bloggernek.html

És itt tudok majd feliratkozni: http://www.bloglovin.com/blog/8576849/nobody-can-destroy-your-dreams


Kellemes nyarat mindenkinek és imádlak titeket !! :*

summer | via Facebook

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
"Ha azt akarod, hogy emlékezzenek rád halálod után, írj valamit, amit érdemes olvasni, vagy tégy valamit, amiről érdemes írni."