2013. február 6.

~ Awards 3


Miután megkaptad a díjat...
...tedd ki a blogodra!Ha ez kész...
...írj öt dolgot magadról!Ha ez is kész...
...válaszolj azokra a kérdésekre,amiket feltettek neked!És ha ez is kész...
...tegyél fel öt kérdést annak,akinek küldöd!Végül...
...küldd tovább öt embernek :]

A díjat ismét nagyon-nagyon köszönöm Kyra-nak! (Fogalmam sincs mivel érdemeltem ki..)

5 dolog magamról:


1. Kedvenc sportom a röplabda.
2. Képes vagyok perceket sírni a szomorú, vagy a nagyon szép szerelmes történeteken.
3. Mindig is állatokkal szerettem volna foglalkozni, de ahogy kezdtem felnőni, valahogy le is mondtam erről az álmomról..
4. Mindig is volt valamilyen háziállatom. :) (Most épp egy nyuszink van)
5. Szeretném körbeutazni a Földet!

Kérdések:


1. Mi a véleményed Zayn új hajáról? (micsoda érdekes kérdés xD)
Nagyon szexi! Szívesen beletúrnék. :$ :D

2. Hogyan szeretted meg a One Direction-t?
Bevallom először nem szerettem őket, mivel még a csapból is ők folytak. De aztán (húgomnak is köszönhetően) egyre többet hallgatom a zenéjüket, és ma már nincs olyan nap, hogy az egyik albumot meg ne hallgatnám tőlük. Teljesen beléjük zúgtam!

3. A történetedben a főszereplő lány mennyire kapcsolódik a személyiségedhez?
Fuu ez egy nagyon jó kérdés! De szerintem teljes mértékben.. ugyan olyan pesszimista, akaratos és makacs, mint én, és a világnézete is igen csak hasonló az enyémhez. Persze még a blog elején vagyok, így az olvasók még nem nagyon ismerhetik.. de ahogy jönnek a részek, úgy alakul ki Helena személyisége is, és remélem mindenki a szívébe zárja majd! :)

4. Szerinted létezik fiú-lány barátság?
Igen! :) Itt vagyok rá élő példának, mivel már több, mint 16 éve van egy fiú legjobb barátom. 

5. Te hiszel a természetfeletti lényekben? (értsd vámpír, varázsló, boszorkány, démon)
Néha eljátszom a gondolattal, hogy igen, léteznek. De aztán sajnos rájövök, hogy még sem. Pedig bírnám! :)

A díjat pedig egy fantasztikus írónak, és inspirátoromnak (van ilyen szó?!) küldöm, méghozzá Wh ite-nak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
"Ha azt akarod, hogy emlékezzenek rád halálod után, írj valamit, amit érdemes olvasni, vagy tégy valamit, amiről érdemes írni."