2013. február 18.

~ Awards 4



Nagyon-nagyon szépen köszönöm a díjat Wh ite-nak! :) I love you girl! :*

1. Tedd ki a blogodra.
2. Írj öt dolgot magadról. 
3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked! 
4. Tegyél fel öt kérdést azoknak, akiknek küldöd!
5. Küldd tovább 5 blognak! (Csak azoknak, amelyek valóban megérdemlik.)

Ne haragudjatok, hogy most nem írok magamról semmit, de az előzőkben már több pontban is írtam, és most nem jutott eszembe semmi új. :/

3. Válaszolj azokra a kérdésekre, amiket feltettek neked:

  • Fiúktól a kedvenc számod?:)
  • Az összes! :) De ha választanom kell, akkor a They don't know about us, és a More than this. A lassú számaik valahogy jobban megfognak.
  • Kedvenc ország?
  • England and England! 
  • Hogyan képzeled el magadat 10 év múlva?
  • Sosem gondolkodtam még eddig 1-2 évnél előrébb a jövőmet illetően.. de amilyen pesszimista vagyok sok jót nem jósolok magamnak.(: Ha szerencsém lesz dolgozó, boldog anya leszek, egy szerető férjjel az oldalamon.
  • Mit gondolsz a tini mamikról?
  • Nincs velük bajom, nem is ítélem el őket. Valószínűleg meg van az oka annak, hogy valakinek miért lesz fiatalon gyereke.
  • Mennyi időt szánsz a blogodra?
  • Minden nap ránézek, az új részeket órákig képes vagyok írni, javítgatni, hogy minél jobb legyen. Szóval szerintem pont eleget.(:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
"Ha azt akarod, hogy emlékezzenek rád halálod után, írj valamit, amit érdemes olvasni, vagy tégy valamit, amiről érdemes írni."